Wednesday, May 12, 2010

Bolehkah sy mula dgn single pack?

Bolehkah Saya Mula Dengan Single Pack

Sunday, May 9, 2010 3:52
Posted in category Motivasi, Panduan VeMMA

Salam pembaca blog saya sekalian :)

Dah sampai hari Ahad pun harini, hari berehat bersama keluarga. Yelah kan sebab sepanjang minggu pun masing-masing sibuk dengan kerja masing-masing. hari Ahad saja yang dapat kumpulkan saya dan keluarga saya sekeluarga.

Pasti ada antara PE yang bertanya, “Bolehkah saya mula dengan Single Pack?”. Ya, memang boleh! Jika anda mula dengan beli Single Pack, anda hanya layak untuk 3 jenis bonus dari 10 yang ditawarkan oleh VEMMA selagi anda belum upgred ke Ultimate.

Jika anda ahli Vemma Single Pack, awak hanya layak untuk Bonus Fast Start, Consistency Bonus dan Instant Sponsor Bonus. Dibawah ni saya letak rajah bonus untuk Fast Start Bonus.

Fast Start ni ialah bonus menaja/mendaftar ahli baru. Jika ahli baru membeli Single Pack, anda akan dibayar USD10 atau RM38. Jika ahli baru itu beli Ultimate Pack, anda dibayar USD250 atau RM950. Tetapi jika anda sendiri Ultimate dan anda taja seorang Ultimate anda terima USD400 atau RM1520. BEZA SEBANYAK RM600, BANYAK TU!

Single Pack anda akan dapat 2 botol Mangosteen Plus, maximum income Mingguan RM3800 dan juga akaun aktif selama sebulan. Jika minggu itu anda berjaya dapat RM5000, anda tetap dibayar dengan RM3800 disebabkan anda ahli status Single Pack.

Ultimate Pack pula anda akan terima 30 botol Mangosteen Plus, akaun aktif 6 bulan, layak untuk semua bonus dalam VEMMA (10 bonus) dan maximum income mingguan RM95000. Pakej ini memang untuk yang betul2 mahu serius dalam VEMMA kerana bisnes VEMMA ini bisnes jangka panjang dan menjamin masa depan. Anda hanya perlu membayar pakej Ultimate sekali seumur hidup!

7 lagi bonus ialah bonus yang hanya layak apabila anda beli Ultimate Pack. Bonus-bonus inilah yang betul2 membantu kita buat income kerana apabila network kita besar (suatu hari kelak), Bonus inilah yang akan melipatgandakan wang kita.

Tapi anda jangan risau, jika anda bermula dengan Single Pack tiada paksaan juga, kerana anda ada tempoh 90 hari untuk upgred ke Ultimate, nasihat saya anda bermula dengan Ultimate terus, dan 6 bulan anda fokus buat bisnes, pasti berjaya!

Ramai orang yang mengalah bila cerita fasal modal tapi semua bisnes perlukan modal kan? itu kita kena faham dan sematkan dalam hati kita, Bukan Mudah Hendak Mudah, Bukan Susah Jadi Susah :)

Jika masih kurang jelas mengenai Vemma, silalah bertanya kepada saya ok, saya akan bantu anda memahami bisnes ini sebaik-baiknya.

Daftar PERCUMA disini jika anda masih belum menjadi ahli FREE Member!


No comments:

Post a Comment