Friday, April 2, 2010

Apa kata mereka?

Saya tidak menyangka penyertaan saya dalam business online ini benar-benar membuahkan hasil yang membanggakan. Saya tidak perlu keluar rumah mencari orang dan paling bagus, orang akan mencari saya...Memang sungguh menyeronokkan. Setiap minggu, saya sudah mula mengutip pulangan 4 angka!!

Puan Siti Hajjar

"Peluang pendapatan di Vemma sangat lumayan dan saya sudah merasai pendapatan 4 angka daripada Vemma setiap minggu, malah juga memiliki network serata dunia termasuk Indonesia dan Singapore "

En. Fahrurrazi Ali



"Pada mulanya agak ragu-ragu kerana sistem website adalah sepenuhnya dalam bahasa inggeris. Tapi saya mencuba dengan pendaftaran percuma. Selepas 2 Minggu pendapatan saya terus melebihi RM1000 hasil usaha saya dan juga bimbingan yang teratur. "

En. Nasoha

No comments:

Post a Comment