Sunday, June 6, 2010

Salam Bakal Usahawan Internet,

Dulu, ramai kawan-kawan tertanya-tanya bagaimana saya mampu BUAT DUIT dari internet sehingga 5 ANGKA SEBULAN secara PART TIME dan SANTAI. Apa yang lebih mengejutkan, sehinggakan saya sanggup resign daripada posisi yang selesa sebagai seorang Manager hanya semata-mata perniagaan hebat yang telah saya jumpa ini?

Jadi, mahukah anda mengetahui RAHSIA SULIT bagaimana saya memperoleh wang yang lumayan hanya berada di rumah?


Saya dulu seperti anda juga... terkial-kial nak cari duit. Apa saja yang boleh jadi kaya saya cuba. macam2 bisnes pernah saya cuba dan kemudiannya bila sampai era bisnes Online saya juga tak ketinggalan. Saya cuba juga sebab saya tahu bisnes online ni hebat. Dan...sebab utamanya ialah saya tak nak ada boss atau bekerja di bawah telunjuk orang lain. Saya mahukan kebebasan saya.

Saya bermula projek Online ni dari awal 2007. Waktu tu masih bekerja sebagai senior sales executive dengan satu developer di Kuala Lumpur. Didatangi oleh ex-schoolmate, saya disogokkan dengan projek mewah di Internet. bisnes online katanya... hehehhe... terjebaklah saya dengan Swiss Cash. pastu EA Index ..dan seterusnya AB Fund. Last last melingkup projek online yang kononnya online tu. Serik saya sekejap...habis saving saya.

dan betul kata exPM...Melayu mudah lupa, serik saya sekejap je dah habis. Dengan laptop dan broadband (yang dibeli masa seronok melihat saham2 saya yg naik mendadak tu), saya terus mencari next projek..Servey mana-mana peluang di internet tapi kali tu saya makin berwaspada...Saya perlukan real Online busines. saya tak mahu ditipu lagi. Kali ni saya terjumpa lagi link DAFTAR PERCUMA UNTUK DAPATKAN RAHSIA SULIT pada penghujung 2007...terus saya register. dan kali ini betul-betul PELIK DAN AJAIB. hebat sungguh program ini....dan yg pasti, Ianya KINI membawa perubahan yang KETARA pada hidup saya sekarang.



So, projek Part Time sejak end 2007 dulu di Vemma kini menjadi main sources income saya...So, April 2009 saya ambil keputusan untuk mengubati kisah sakit kepala saya yang berpanjangan, saya resign dan kini fulltime berbisnes dari rumah bersama Vemma. Posisi saya yang terakhir menjadi manager di sebuah developer terbesar saya tinggalkan.

Memang kerja saya best, posisi saya juga sangat best sangat2 (usia 28 dah jadi manager). tapi yang saya sedari....ada lagi yang best rupanya. Sebab apa? kita apabila diberikan pilihan antara OPTION A yang best dan Option B yang lagi best, mesti sebagai orang yang waras, kita pilih yang lagi mudah bukan ?

Kini, saya ingin memperkenalkan kepada anda suatu sistem hebat yang akan bekerja untuk anda 24 jam sehari. Sistem ini melakukan kerja 90% untuk anda dan anda hanya perlu lakukan 10% kerja. Anda hanya perlu menghadap PC dimasa terluang dan jana wang anda dengan kuasa Internet tanpa henti.


Sebelum itu, mari kita lihat TESTIMONI kawan saya yang sama-sama berjuang secara online di Vemma:



Rahsia saya mampu memperolehi lima angka seminggu Secara Part Time di Rumah dan Income dibayar secara mingguan terus ke ACCOUNT BANK anda.
Rahsia saya hanya Bekerja di hadapan KOMPUTER ke 63 buah NEGARA seluruh dunia
Rahsia bagaimana saya berjaya melancong ke luar negara.
Rahsia bagaimana saya memiliki kereta BMW 5 series pada umur 30 tahun.

No comments:

Post a Comment